tisdag 26 april 2011

Frustration...

Idag har jag målat ute på altanen, väggarna mot grannarna.. Så nu är dom gula och fina! Ska strykas på en gång till, så får göra det imorgon kanske innan sambon går och jobbar...

JAG VILL TRÄNA!! Förbannades helvetes jävla snor näsa!! och locket på örat! *FÖRSVINN*

Idag trotsade jag näsan, och prov joggade mina nya skor! Känns bra, men konditionen va det inte mycket med efter 2 veckor som jag inte kunnat tränat! Så gick rask resten av biten till dagis och hämtade dottern. Personalen berättade att dottern inte sovit, bara 2 korta stunder...10 min varje stund.. Väl hemma så somnar hon i mitt knä i 30 min, lägger henne sen i sin säng så sov hon 1,5 timme till :) Svaret fick vi sen varför hon sov så dåligt på dagis.. hallå feber! 38.8 hade hon när hon vaknade. Så in med en Alvedon supp, och en liten stund senare for hon runt som vanligt! Men nu har hon fått en till och sambon håller på att natta henne..

detta grusar min gruppträff och vägning imorgon (onsdag), så får ringa och meddela att jag inte kommer på träffen.. Men då får jag 2 veckor  på mig att förbättra resultaten till nästa vägning ;) Vågen visar liiiite plus just nu, jämfört med senaste vägningen..men det har att göra med att jag inte kunnat träna =(.. Så nya tag!
 
Måste fixa kollaget också, som jag ska visa Thomas.. Men har inga bilder på mig på så sätt, får knåpa ihop nåt. Ang min slut vikt på denna viktresa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar