söndag 18 december 2011

66.0 kg

I fredags morse vägde jag in mig på 66.0 kg hemma på vågen =) Går tydligen att gå ner utan a träna ;)

Är på intensivkurs i truckutbildning denna helg, och med dyslexi får vi se hur resultatet på provet vart idag. Idag ska vi få praktik, öva att köra en massa olika läskiga saker.... Men det ska nog gå bra.

Gick även en sväng på stan igår efter kursen och hittade nya jeans åt mig på Dressman =)

Var jag på julbord i lördagskväll och åt lagom mycket av det jag ville ha och fyllde sen på liiiite ifrån dessertbordet.. ;)

Innan jag skulle iväg så tog sambon lite nya foton! Håll till godo! =)


Glad 4:e adevnt på er alla!


Mitt nya jag på 66 kg =) (-56 kg)
Bilderna tagna 17/12-11










9 kommentarer:

  1. Hej från en annan Itrim-mare! Wow, vilken otrolig resa du gjort! Jätteinspirerande att titta på bilder o läsa din blogg!

    /Karin (http://qurin.blogspot.com)

    SvaraRadera
  2. Tänker på dig när jag ser reklamen med den där killen som kör trucken rakt in i väggen och när de sedan anställer en docka för jobbet ;) Gissar att det inte är helt enkelt att köra truck men hoppas att du fixar det. Nu för tiden finns det ju dessutom alternativ till de skriftliga proven om man har dyslexi.
    Bra jobbat med vikten!

    SvaraRadera
  3. Wow,- 46 kg?!!? Kanonbra kämpat! Grattis till dig! Hälsningar från en annan ITRIMare.

    P-lina

    http://p-linaskamp.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. RESPEKT!
    Kan du så kan jag, tänker jag nu när jag står inför en jul och precis skall börja äta efter 12 veckors LCD... Du ger mig inspiration!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken skillnad. Du har varit såååå duktig och din framgång inspirerar minst sagt.

    SvaraRadera
  6. Önskar att jag kunde ha dig som min mentor. Du är en otrolig inspiration att läsa om och att titta på dina bilder. Jag lider av ätstörningar och har alldeles för många kilo att bära på. När jag ser dig vill jag börja dansa på en gång!

    / Joanna!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt att hitta till din blogg. Jag startar med itrim nu i morgon. Och när man ser dig får man en extra knuff / push att det VERKLIGEN går att grejja.
    Härligt. Vill du kika in hos mig så bloggar jag på http://stephany.se

    Ha det bäst. Och stort grattis!

    SvaraRadera
  8. Stephanie: Du har en otrolig resa framför dig! Min är snart slut då 2 år har gått, men Ångrar INTE en sekund! Det har vart värt varenda krona och svett droppe!! Så heja dig, du fixar det!!

    Tack så mycket! =)
    Ska kolla in hos dig!

    Ha det bäst! =)

    SvaraRadera