lördag 31 december 2011

Året 2011

Vet inte riktigt hur jag kan summera året...

* Fått Fast jobb
* Lyckades med min vikt resa -56 kg
* Blivit beviljad en Buk Op
* Firat 2st 40 Åringar
* 1 döds fall
 
Sen jobbat, tränat, ätit och sovit...
Säkert mer jag gjort med kommer inte på nåt spec nu ialf...

Sitter just nu i min säng, dragit mig undan då min irritation är på MAX!
Självklara saker för en annan är det inte för andra.. Så därför sitter jag nu här och små skakar och lyssnar på musik, skriver av mig lite (bloggar)...

Fick en
underbar kommentar av Linda på mitt inlägg igår, gällande kroppsfixering..

"
Du vänjer dig vännen. För du ska inte skämmas alls nu!! Tänk "Fy fan vad jag är bra som ser ut så här nu!" Och efter op så ska du skämmas ännu mindre, annars kommer jag å skäller på dig IRL! ;-) VÄRLDENS DUKTIGASTE SUSANNE, det är DU det! hmmm, TACK! =)

1 kommentar:

  1. Härligt med sådan kommentar när man känner sig nere! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

    SvaraRadera