fredag 27 april 2012

Modell för en dag

Idag skulle jag ha tränat på fm, men eftersom lillan vakna med feber så vart det inget dagis och sambon sov...eftersom han ska iväg och jobba inatt... Så har sett en del film med henne idag. Sen var det dags för mig att göra mig i ordning, hade bokat tid kl 15. Skulle få bli Modell för en dag inne i Norrköping.
Dom stod för sminkning och fotograferingen, kom hem med 25 bilder där ifrån =)
Detta är en grej jag ALDRIG skulle ha gjort innan jag började min resa. Men nu är det kul, när man ser snyggare ut ;)




5 kommentarer:

  1. Jättefina bilder. Vad kostade de? Funderar på att göra detta själv nämligen men har fått höra att bilderna är ganska dyra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det var hur kul som helst! Bli sminkad och fotad :-)
      Fanns olika paket att köpa gällande bilderna. jag valde paketet med 25 bilder :-) sen är allt relativt vad man tyckerr dyrt. jag personligen tycker priset jag betalade är helt ok.
      Ta chansen och prova!! :-)

      Radera
  2. Kul att se bilderna. Du är jättefin. När jag ser vad du har klarat så får det mig att vilja fixa det hela vägen med. Tack för att du delar med dig. Så vi blir peppade.

    SvaraRadera
  3. Veronica: Tack så mycket!! Jag är så stolt och glad över vad jag själv har åstadkommit! Så då är det kul att kunna dela med mig av min resa. Att folk kan se att det verkligen går!!
    Jag blir själv peppad av att kunna inspirera!!
    Fortsätt kämpa, du kommer lyckas!!

    SvaraRadera
  4. Såg inte bilderna förrän nu... Så jättefina! :) Vilken total förvandling.

    SvaraRadera