måndag 16 april 2012

Lagom?!

Måndag igen då, vad tiden springer på fort. Idag har ialf lillan vart på dagis så jag såg min chans att åka till Itrim och träna. Så lämnade lillan på dagis och vidare in till Norrköping för att träna. Idag tog jag det lugnt, kändes konstigt... eftersom man så gärna vill köra på!! Men lyckades svettas ialf =) Värmde upp på motionscykeln och sen 3 varv i cirkeln och sen 10 min gåendes på löpbandet får att varva ner. Så jag får bli en "lagom" människa nu, så jag tar det lugnt och kommer in i träningen efter OP! Även om kroppen och hjärnan säger en annan sak!
Idag är det 2 månader sen jag gjorde min OP, glad att jag tog tag i livet och fått hjälpen med OP! =)

Imorgon tisdag kommer sambon hem igen. Skönt då man blir 2 föräldrar igen, även om lillan vart snäll =) Sen på kvällen ska jag vara med i en Panel hos Itrim. Får återkomma imorgon kväll om vad vi gjort.
Onsdag är det träning och balansgruppsträff igen =)

Nu Norrköpingsbor har ni chansen att göra en fantastisk resa!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar