torsdag 12 april 2012

Ortopeden

Glömt att berätta att i Tisdags så var jag med Itrim på besök hos Ortopeden på sjukhuset i Norrköping. Dom skulle berätta om Itrims program för dom och undrade om jag kunde följa med. Det var kul, och annorlunda. Fick lite frågor om min resa.. sen ville dom vet orsaken till att jag började...
1. Deprimerad
2. Onda knän
3. Eller annan sjuk åkomma... Men nää sa jag, inget av det! Konstigt tyckte dom..
Utan jag bara bestämde mig att nu fick det vara nog. Då titta dom konstigt och tyckte nog svaret var konstigt... eftersom det alltid måste tydligen finnas en orsak tydligen!!

Idag är det torsdag och SOLEN skiner faktiskt, härligt!! =)
Ska ge mig ut på promenad tänkte jag!! Anmält/godkänt mig till en steg tävling hos Itrim.
Att under April månad gå minst 200.000 steg, så jag har EN bit kvar ;)

Ha en toppen dag alla!! =)

2 kommentarer:

  1. du har verkligen varit jätteduktig! Kul stt du har lyckats så bra...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jätte mycket!! Har kämpat! Men glad att jag lyckats! =)

      Radera