fredag 13 april 2012

27 mars = 4 år....

4 år av saknad... Älskade Molly som försvann alldeles förtidigt.... =(








Fredagen den 13 idag, hänt nåt spec???
Har varit och tränat, fick en massa beröm över hur duktig jag vart osv... =) Alltid kul att höra, även om det är lite jobbigt då man inte är van... Men TACK alla fina Itrim kompisar! =) Pratade även lite med Thomas, men glömde boka nya tider...

Thomas gick även i cirkeln och pratade med oss som tränade... Till mig sa han: Du tar det lungt va?! Ohh ja sa jag..*not* hmm... Måste försöka acceptera att jag inte är där jag slutade innan OP... Men nya friska tag på måndag =) hehe

Gick sen en vända på stan hittade lite smått och gott. Sen hem och fixa lunch, vidare och handla... hämtade upp lillan i samma veva som vart på dagis och stojjat idag.

Ikväll har vi ätit god mat, helstekt fläskkotlett i ugn, potatis, broccoli/blomkål och liiiiite bea =)
Så mört och gott kött!! =)

Just nu är det soffmys med dottern och Pippi Långstrump på tv:n....

Ha en toppen kväll alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar