onsdag 18 april 2012

Trött

Igår kväll var jag och ett gäng trevliga Itrimare på "Panel möte" Vi satt i 2 grupper och fick säga vårat om aktiviteterna dom anordnar. Vad som borde ändras, ev bli bättre osv.. =) Kul för oss "kunder" att kunna tycka till och säga vårat =) Det bjöds även på smarrig mat, kycklingspett, veggo biffar (läskiga, inte en aning om vad dom innehöll), grönsallad och Tzatziki =)
Trevlig att sitta ner och prata med trevliga Itrimare! =)
Innan vi gick hem fick vi en generös present av dom! =) *TACK*


Väl hemma så möttes jag upp av sambon =) Hörde hur lillan gnydde... Sambon tog ner henne och hon var het, tempade henne 0ch 39.5 visade den.. Så i med Alvedon, badda kladdiga ögon och försöka snyta henne... Så hon och jag satt upp till 23:30 och jag försökte lirka henne i säng. Hon skulle inte ligga ner, utan satt upp och sov.. Till slut så lockade jag med mobilen och då la hon sig ner och tvär slocknade... Sen sov hon till 03:45 då var det dags att kliva upp tyckte hon..*gäsp* Ner och se på tv... men vid 06 så la jag mig på soffan och efter en stund la hon sig också så sov vi till straxt efter 08, välbehövliga timmar.

Sitter här nu fått i mg frukost och 1 kopp kaffe! Så försöker jag vakna till liv..

Ikväll är det balansträff, får se om kroppen orkar träna innan med 2 nätter med minimalt med sömn.

Även dags att stå på vågen, intressant att se vad den visar, har hamnat i ett skötsel träsk! ;) Göra så man ska göra.. hehe och även tränat =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar