måndag 25 juni 2012

Hinner inte....

Hej kära läsare!

Som ni märker med mina glesa inlägg så hinner jag inte med allt...

Hänt en hel del som senaste 3 veckorna, full ös hela tiden...
  • Skåne 2-4 Juni
  • Åland 7-9 Juni
  • Skåne13-14 Juni
  • Dalarna 15-25 Juni
Hemma nu några dagar innan det bär av igen, sen hem och packa om och iväg igen...

Även vart i Borlänge och blivit tatuerad av en jag känner, så nu sitter nallen på axeln =)
Gjorde den 15/6

På väg hem idag så fick vi syn på denna skylt precis innan en bro i skogarna i Dalarna =)
Troll skylt

Midsommaren firades i härliga dalarna med kanon väder och fina vänner! =) Alltid lika trevligt. Tyvärr fick min midsommarnatts bastubad utebli, eftersom jag inte får bada ännu med nya tatueringen.. Får ta igen det nästa år ;)

Imorgon tisdag tänkte jag både gym träna och pulspassa =)
Vart för stilla sittande 1 vecka nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar