onsdag 17 oktober 2012

Deppig

Fick samtalet idag som jag skulle fått den 29/10.. av läkaren som gjorde min OP..
Och jag får INGEN hjälp av dom, eftersom jag tydligen har bukfett och tydligen fett runt organen. Så för att få bort bukfettet så måste det fettsugas bort, och det är inget dom gör. För att få bort fettet runt organen så är det träning och bra kost som gäller.. TACK! Nu vet jag, så jag flyttar in på gymet och lever på luft.. då måste det ju försvinna?! FAN så surt!! 


Ska till en privat plastikkirurgi på konsultation i slutet på Nov, får se vad han säger om sina kollegors OP.. Och se vad han säger om det hela, OM det är nåt jag kan klaga på och få hjälp ialf.

Tanken med OP var ju att jag skulle få bort överflödig hud efter min viktminskning. Som tack för OP fick jag en 12 cm större midja.. Ska det vara så?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar