onsdag 12 december 2012

12/12 2012

Nu har det gått ett tag sen sist, livet snurrar på och det tar en massa vändningar.. Fick veta igår att min en vän vars son förekommit i en frontalkrock endast 18 år gammal.. Så ta vara på nära och kära! Man vet aldrig vad som kan hända!

Så är det magiska datumet 12 12 12 här, hänt nåt speciellt??


Jag var på gymet innan kl 8 för 3:e dagen i rad, styrketräning och CT körning.
På em var det dags att träffa jobbcoachen, sen vidare till Itrim för att dejta Thomas med en HU. Där man fick svart på vitt, hur kroppen ser ut.. Bara hålla i och kämpa på! Ta in och acceptera vissa saker, jobba på vissa saker..

Snart står julen för dörren och då kommer mina älskade pojkar till mig. Julen kommer vi fira med mina föräldrar och min bror och hans sambo. Ska bli så kul och mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar