onsdag 16 februari 2011

Vågen visade minus =)

På kvällen har jag vart iväg på ett Pulspass, löpband och rockring. Efter det så va jag på gruppträff, det va bra. Handlade om motivation och ramar.
 
Innan träningen ställde jag mig på vågen, trodde på plus...men vågen visa minus *ler* -0.9 kg på 2 veckor..inte så jätte mycket, men minus ialf =)

Så här ser det ut ifrån min viktstart: 

På deras våg får man fram massa saker, så man får en remsa med massa info på. Har ingen sådan remsa ifrån absoluta starten, men en ifrån 22/9. Började den 15/9... Så efter 5 månader ser det ut så här! *ler*
Vikt: -30.7 kg

BMI: -11.2
FAT%: -8.3%
FAT MASS: -20.6 kg
FFM: -4.7 kg
TBW: -3.4 kg

3 kommentarer:

  1. Heja heja vilken förebild du är:) bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket!! Jag kämpar på!! =)

    SvaraRadera
  3. Fasen va bra .. för varje gram man går ner i mår bra ska man va stolt.. bra kämpat!! :)

    SvaraRadera