fredag 1 februari 2013

Återbesök = Duscha

Vad tiden springer på, för 1 vecka satt man här hemma ny opererad. Idag var det 1 vecka sen och dags för att besöka Plastikakademin för återbesök. Av med allt plåster och så.. trodde magen skulle se ut som ett stort blåmärke, men icke då. Så hon som av bandagerade mig var fascinerad av att jag ej var det.. Det ända är att det finns lite vätska i nedre delen av magen. Så skulle dricka mycket vatten och ut och gå. Så skulle det fixa sig själv på nåt sätt.. Sen skulle jag avstå gym konditions träningen i 3 veckor till och ha gördeln lika länge till dygnet runt. .Så Allt såg fint och bra ut sa hon.. Så nu får jag Duscha igen =)

Ser ju redan skillnad, så det är ju kul!! =)


Nu ska jag ha gladiator mys med dottern! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar