lördag 9 februari 2013

Hos föräldrarna

Sitter i soffan hemma hos mina föräldrar, kom hit i torsdags em och idag är det dags att ta tåget hem igen. Har varit här och bara varit, inte gjort nåt.

Idag kom min älskade bror och hans sambo och hälsade på här. Vi skulle hälsat på dom igår, men pga snö och blåst så gav vi oss inte iväg.

Fredags kvällen åt vi god mat, sen tittade vi på "på spåret". Fika lite och åt lite gotte.

Somnade sen med lurarna i örat, somnade till ljudboken.. Snart är första boken avlyssnad, så snart ska jag börja lyssna på 50 nyanser av mörker.. ;-)

Ha en trevlig lördag på er alla där ute!!

2 kommentarer:

  1. Hejsan !!

    Hittade din blogg efter som jag själv gått och blivit en Itrimare. Har lite frågor ang din bukplastik. Har du nån mail man kan nå dig på ?

    Hälsningar
    Caroline

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Grattis till ditt val, du kommer inte att ändra dig!!
      Du kan nå mig på skolsta@hotmail.com

      // Susanne

      Radera