måndag 21 maj 2012

Dalarna

I Tisdags så var jag med på Vår Ruset, tog mig runt på 40 min! Stolt!! Sprang nog 3 av dom 5 km.. =) Inte illa för att vara OP för 3 månader sen, 2 månader utan träning.. =) Så kul och god mat var det efter också.. =) 

Innan start...
 Till vänster: Jenny med sin dotter

Mums, gott med mat i mål =)
Onsdag morgon sen så packade jag in lillan och mig i bilen, körde upp till mina föräldrar för att sen på EM köra vidare upp till dalarna. Vart uppe i husvagnen och fixat inför sommaren. Flyttat husvagnen, satt upp förtältet och fixat golv. Söndagen innan vi åkte hem igen så besökte vi Leksandsknäckebröd och köpte med oss knäckebröd hem. Tillbaks till husvagnen igen och packa bilen för att sen styra bilen hem igen. Tog ett stopp i Örebro och åt lite mat. Hemma vid 17:30... packa ur och fick träffa älsklingen igen. Skönt att komma hem igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar