onsdag 23 maj 2012

Livet efter Itrim....

God morgon alla läsare!

Har vart och lämnat dottern på dagis och power walkat/joggat lite... men fasiken så svårt det är att springa själv ute... Kanske fixa en sån där som springer före ;) Vår Ruset var inga problem..tyckte jag.. men det var så MÅNGA som sprang samtidigt då.. hehe Så man drogs med =)

Sitter och pustar ut och ska straxt pilla i mig frukosten... 2 dl yoghurt, 1 dl blåbär och 1 dl osötad muslie =) *mums*

Fått lite frågor gällande "Livet efter Itrim", innan jag fick frågan så hade jag inte tänkt så långt... Men nu känns det som det är dags att börja göra det.. Klippa navelsträngen och stå på egna ben! Det som sker är att ägaren på Itrim ska sälja... så då börjar det kännas naturligt att sluta.. Men har kontrakt till sep/oktober skiftet... Så hinner fundera flera varv till innan dess... hehe
Men så som det känns just nu så kommer jag sluta hos dom, kommer GIVETVIS sakna den härliga personalen där och alla TRÄNINGS människor också!! Men får åka in och hälsa på dom!! =)

Måste ha en plan.....

Om jag bestämmer mig för detta så har jag en plan, att skriva på för Hälsobruket här jag bor, ett gym med olika pass. Sen plus är att dom har Easy line, sånt som jag tränat nu i snart 2 år. Blir Mycket närmre, ca 10 min att gå... behöver inte bil eller parkering..
Får även chansen då att kunna träna ibland med sambons syster!! =)


Lite tankar och funderingar......

Ikväll är det pulspass och Balansträff som gäller *tjohoooo*

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är blir riktigt inspirerad och glad att jag hitta dig just nu när jag själv vakla i mitt beslut om jag ska ta tag och börja idag eller efter sommaren.
    Tack vare dig börjar jag idag som jag planerat.
    Tack
    Ska fortsätta läsa hos dig nu och har du en stund över får du gärna peppa mig.

    SvaraRadera