lördag 12 maj 2012

Uppskattning



Hej alla där ute, grått och trist idag ingen värme ute heller.  Igår var det träning som gällde, fick sällskap av Jenny. Efteråt vart det kaffe och massa prat, även lunch intog vi. Super gott var det, grillspett med tzatziki *mums* Vart en sväng till systemet också ;) Idag blir det en del aktiva val. Lillan ska hem till farmor och premiär sova, så hoppas det går bra!! Annars får hon skjutsa hem henne...inte värre än så.

Detta fick jag hem i min brevlåda igår, presenter ifrån Itrims huvudkontor =)

En uppskattning ifrån dom eftersom jag bloggar för Itrim gällande min viktresa! =) Kul när man får respons så högt uppifrån =)

Brevet som låg i =)
En funktions topp med
texten itrim på ryggen

Storlek: S

























Idag är det reggae fest här i byn. Så jag och sambon ska gå och kolla på det. Lillan ska hämtad av farmor först... Vi ska se på Kalle Baah ialf, grilla lite och dricka gott! Så en del aktiva val idag som sagt ;)

Nu är hon hämtad, dock inte så glad... men det går säkerligen bra ialf!

Ha en kanon dag alla där ute!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar