måndag 6 augusti 2012

Vardag igen

Då är det dags för struktur igen, sommaren har gått fort.. Jag har legat på latsidan.. ätit hyfsat bra ändå.. Men knappt inte rört mig mer än nödvändigt.. Så ca 2 sommar kilon har jag fått.. Men av nån anledning har rumpan växt..hmm.. undrar om den sugit åt sig för mycket regnvatten tro?! Regnade en hel del där vi befunnit oss...
Men vet att jag råder bot på det, så jag är inte orolig!! =) Så nu är det bara få in träning och mat rutiner igen.

Så idag har jag vart på Hälsobruket och gymmat, kom hem med en skakande kropp... Så frågan är om jag kommer ha ont imorgon?! Förhoppningsvis så har jag det ;)


Imorgon tisdag tänker jag pulspass... var evigheter sen jag var där nu och tränade, innan midsommar om jag inte mins helt fel.. Ska bli kul och härligt!!

Har knappt 2 månader kvar på mitt medlemskap hos Itrim....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar