måndag 8 oktober 2012

Helgen som gick...

Helgen var kanon, var på någon skogsmaskins utställning i lördags. Man fick se när dom fällde träd och in med grenar i en maskin som flisade och följa proceduren. Emma fick rida ponny för första gången =) Det bjöds på mat också, kronhjortskebab var det, helt okej.. Lördag em tillbringade vi hos svärfar så dottern fick springa av sig.


Premiär turen till häst

Söndagen var vi åter hos farfar och hälsade på, även Emmas kusin var där. Så dom lekte och stojade lite, var lite stelt så eftersom dom knappt ses då dom bor i Stockholm. Men Emma var snäll och hjälpsam mot Rebecca =) Så vi får åka upp nån helg till dom och hälsa på.

Söndag kväll var det dags för ett Easyline pass igen, veckans 5:e pass vart det =) Skönt att få svettas 1 timme... hehe

Efter passet så pratade jag med en som gick runt med 2 kettlebells i händerna, total motsvarade det 32 kg... Det var så mycket som hon gått ner via en gbp op för 1 år sen... och då sa en annan som vet om min resa och läser min blogg om jag orkade min viktminskning.. Då vart hon nyfiken och undrade hur mycket jag hade gått ner.. -57 kg som mest sa jag och nu snurrar jag runt -50 kg..
Så jag greppade en 20 kgs kettlebell och skulle ta en till i den andra handen, men jag orkade inte lyfta den ens.. helt sjukt! Här har man släpat FLERA kilos övervikt och nu orkade jag inte lyfta 40 kg.. Vi pratade lite om hjärnan och så, vi har samma problem med att hjärnan ibland är med och ibland är den kvar.. Skönt när man stöter på personer med samma problem...

På Onsdag morgon är det dags för återbesöket hos HPK i Linköping, får se vad dom säger då.. Skulle var där idag måndag men dom bokade om tiden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar