söndag 30 december 2012

Snart 2013

Snart är det dags för nyår, fira in det nya året!!

Så vad hände 2012?
  • Vart varslad
  • Fick min buk op via landstinget
  • vägde 65 kg, (-57 kg totalt)
  • Arbetslös
Så det hände en del ändå..

Så vad kommer ske 2013??
Jag vet redan nu några saker som kommer ske...

  • Stor bukplastik den 25 Jan, fixa det som inte gjordes på första op:en..
  • Kommer skrida fram till altaret den 1/6.
Sen får vi se vad mer det året har att erbjuda.

Satt upp några del mål för mig själv...

  • Fram till den 25/1 -2013 kommer jag nu försöka med 1 timmes konditions träning varje dag, i hopp om att ev bli av med nåt kg till op dagen. Lägga mer energi på det, än styrketräningen. Sen måste jag hitta tillbaks efter op:en på nåt sätt.. Blir motionscykel och löpbandet på gymet då.. börja lite smått och hålla igång lite. Får absolut EJ använda magmusklerna första tiden, eftersom dom kommer sys ihop. Får känna mig fram... Sen när allt funkar så blir det 1 timmes kondition om dagen till den stora dagen. Man vill ju se snygg ut då ;)

  • Försöka undvika onödiga sockerfällor och godis/snacks mm.. Har ju ett mål att sträva efter, en klänning att komma i.. Men vissa situationer så kommer det nog intas nåt av detta.. Då är det MITT val!!

3 kommentarer:

  1. Så spännande med bröllop och skönt att du får göra en ny op. Lycka till med allt!

    SvaraRadera
  2. Får och får, får betala för att få det gjort. Landstinget gjort det dom skulle...

    SvaraRadera
  3. Lycka till, du ser ut att få ett fantastiskt nytt år. Mycket positivt att se fram emot och framför allt bröllopet :-)

    SvaraRadera