fredag 8 juli 2011

-45 kg

Tjoho, då är det fredag igen!! Gött det är efter en veckas arbete =) 
Få vara hemma och fredags mysa med dottern och bonus sönerna =) Sambon jobbar..

Tack snälla fina ni som kommenterat mitt inlägg "mobbing"!
Trevligt med människor där ute som bryr sig om en och kommenterar! Finns en del som läser men bryr sig också! Tack alla!
Skrev förut i ett inlägg att jag fått veta att jag inspirerar andra med min resa! Tack till er också! Att jag gör det, gör även att jag inspirerar mig själv....eller hur man ska förklara..

Jaha ja, då visar vågen -45 kg hemma på morgonen! Så kul och gött!!
mål nu framöver om 2 kg =) Ska fixa det!! =) Så himla nära mål linjen jag är nu! Dom extra kilona jag kommer gå ner utöver dom 2 jag har kvar ser jag som en "buffert kilon" eftersom jag är medveten om att jag kommer gå upp nått kilo då jag kommer äta 4 riktiga mål mat om dagen =) Spännande och se hur många minus kilon total jag hamnar på den 15 Sep! Då min viktresa övergår i en stabiliserings fas, äta och behålla vikten!

Ha en toppen fin fredags kväll där ute!!

Bjuder på 2 bilder, den till vänster ser man ju inte riktigt hela mig på, som den till höger... Lite skillnad ändå =)
Jag nu
Maj förra året..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar