fredag 29 juli 2011

Grattis Ragge! =)

Hejsan alla! =)

Skickar ett litet livstecken ifrån mig!

Solen skiner och allt är underbart, och vikten går neråt...så nu är det på slut tampen... ;)
Har faktiskt vågen med mig på semestern.....nåt jag ALDRIG skulle haft förut med mig......

Är duktig och är ute och rör mig innan frukosten... blir en jogg/power walk på 3 km =)
Ska nu ut och se om jag kan tvätta av mig eller få en dusch... och sen NJUTA av SOLEN och det UNDERBARA vädret vi fått!! =)

Idag blir det att fira 16 åringen som fyller år,
fika och grillat står på menyn!!

Hoppas på kunna bada också! =)




2 kommentarer:

  1. De låter toppen!! :)
    Va duktig du är me din vikt!! :)
    Du får hälsa, till lill killen.... En stor grattis kram från faster!! :)

    SvaraRadera
  2. Det var bra gjort, att ta med sig vågen. Mion blev kvar hemma och jag gissar att det kommer att visa sig när jag väl fått i nya batterier i den... Men nu är det vardagsrutiner som gäller och då ska kilona väck!

    SvaraRadera