tisdag 12 juli 2011

Försäkringskassan

Som dagens överskrift, fler som har dåliga erfarenheter av dom?! Fått veta att jag ligger 7000-8000 back på underhållet till barnens fader, PGA ett fel som inte får inträffa men som drabbat mig... Han kunde inte mer än beklaga i telefonluren att det blivit såhär, jaha...vad ska jag göra då?! Jaja.... shit, 17 månaders släp, inte kul!!

Annars då, tyvärr ingen träning denna vecka! Men joggat/power walkat 2.5 km om mornarna, eller ialf 2 dagar hittills.. Så på det igen imorgon bitti igen =) Konstigt nog är det skönt att ut och röra på sig på morgonen innan jobbet, lite okristligt tidigt att gå upp bara, men det funkar! Sen går jag drygt 5 km på jobbet då jag plockar ihop ordrar som kunder beställt.

På lördag ska jag få köra ner och möta upp mina älskade grabbar som kommer! *saknar dom så*
Dan innan på fredagen så ska jag dra en liten shopping runda och se om jag hittar lite nya kläder =) Ska se om jag hittar lite nytt till dottern också =) Så det får bli efter jobbat, lite egen tid =)

Dags att gosa ner sig i soffan med dottern, innan hon ska sova!

Ha en fin kväll alla där ute!! =)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som orkar dig ut innan jobbet!

    SvaraRadera
  2. Tack tack!! Ja ska jag få ordning på detta så är det bara att kämpa på!! =)

    SvaraRadera