lördag 2 juli 2011

Hipp hurra


Idag är det ingen vanlig dag, idag är det bonus sonens födelsedag! Jätte grattis på honom!! =)


Har fixat tårta, vispa grädde i denna värme var inte det lättaste....såg ut som den smälte.. Får se sen när jag öppnar kylskåpsdörren om den sitter kvar på tårtan! Ska packa ihop mig och dottern sen straxt efter kl 15 och åka till hennes gudfar för lite grillning och firande av bonus sonen. Sambon och hans grabbar är redan där, skulle hjälpa brosan med lite trapp fix, så jag var snäll och lovade bort dom idag. ;)

Passar på att skriva lite här, dottern sover och lär väl vakna snart! När hon sovit färdig sin lunch lur...

Sitter och slöar lite, så varmt och kvavt....svettas utan att göra nåt... Trodde det skulle avta då jag tappat massa kg, men så är det tydligen inte... Går som en 3 åring som väntar på tomten varje dag här hemma för att se när "brevet" ska komma med tiden i! Sen är det bara att hålla alla tummar och tår som går!! Men ska inte ropa hej ännu.... Men man vet ju hur svenska sjukvården är... Men man får tänka positivt, Ända till man fått motsatsen..

Vecka som varit har jag vart på ett stort lager och jobbat, ska dit nästa vecka med och jobba.. Plockade lite ordrar igår och fick fixa in dom i datorn. Kul att lära sig lite nya saker.. Sen frågade personen hur jag skulle ha semester, så vet inte om jag gjorde ett bra jobb... eller om dom ville bli av med mig ;) Gjorde inga fel ialf =)

Snart är det semester, då kommer mina älskade söner hit! <3 Saknar dom så!! Då blir det troligen 2 veckor uppe i husvagnen, trivs så jäklar bra där uppe! Det är nåt speciellt med dalarna =) Så då jäklar ska jag få igång vardagsmotionen, finns en runda på 2.5 km som jag ska ta mig runt minst 2 ggr om dagen! Annars får jag sätta mig i älven och frysa kilona av mig! OM man nu inte startar den vedeldade bastun som finns där. Först svettas bort kg och sen frysa bort dom!! hehe Börjar ju närma mig slut målet, men dessa sista kilon går så SEGT!! Men dom ska BORT!! Finns inget annat! Vill lyckas och ska lyckas! Så är det bara!! =) Har till 15 sep på mig med dessa kg... Men alla kg som jag får bort tills dess är bonus. Eftersom jag är medveten om att jag kommer gå upp några kg sen när jag börjar äta 4 riktiga mål mat om dagen. Men var sak har sin tid, en sak i taget!!

Nu har dottern vaknat...... ha en fin lördag alla!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar