tisdag 5 juli 2011

Tränat

Idag var det dags för mitt andra pulspass för denna vecka, tyvärr blir det inte ett 3:e eftersom sambon kommer jobba em och jag ska hämta på dagis.

Jobbar på som vanligt, fått börja plocka lite ordrar och packa lite...
Så köper ni Casall produkter, så kan jag ha packat, märkt eller så =)
Äger ju en Casall rockring själv, men är lite less på yoga mattor och väskor ;) hehe

Köpte en ny stegräknare idag på centret, ska ha den på mig imorgon och se hur långt man går när man plockar massa ordrar...*intressant*

Har inte mycket annat att skiva om ikväll, livet snurrar på och hemmet ska skötas också...

Just nu är jag själv, sambon och hans söner är ute och prövar på fiske lyckan med sambons fiske galna bror ;)
Dottern ligger och sussar gott i sin säng, hon ska på dagis imorgon. Vart därifrån drygt 1 månad nu tror jag, känns så ialf. Så hoppas hon känner igen sig och tycker det är kul att vara tillbaks på dagis igen!

Dags att göra kväller och förbereda inför jobbdagen imorgon...
Ha det alla! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar