fredag 15 juli 2011

Storlek Small

Då var det fredag igen, och har jobbat och shoppat =)

Fick tårta på jobbet idag, dom belönade dom anställda med tårta eftersom dom ställt upp och jobbat över och så en hel del. Så tack jobbet för den! =) Jag tog en finger smal bit och njöt, så gott! Prinsesstårta med bananskivor i, har jag aldrig vart med om! Men det var gott =) Fick gå lite tidigare eftersom jobben tog slut för idag, så jag åkte och handlade och shoppade lite. Kom hem med 3 saker till mig själv, 2 par shorts storlek M =) Men det som förvånar mig mest är att jag hitta en jacka av typen "soft shell" storlek Small, och jag kunde ha den och knäppa igen den! *LER STORT* Jösses! =)
Hittade även lite kläder till dottern, hon växer så det knakar... =)
Sen in på ICA och basis varor, blöjor, välling mm mm....
Hittade Braight öl, lågkolhydrats öl...se om det går att dricka ;)

Just nu ligger 2 st och snarkar i kapp på soffan, sambo och dotter... På tv rullar en dokumentär han skulle se....men somnade som vanligt... hehe

Imorgon bitti (lördag) blir det ingen sovmorgon, då blir det en tur till Skillingaryd för min del och hämta mina älskade pojkar som kommer! *saknar* Så blir att stiga upp en bra stund innan tuppen vaknar och ge sig iväg... En nätt runda på 40 mil t/r...


Igår "hittade" jag 2 nya avsnitt ifrån Säsong 4 till serien True Blood, så bra så! =) Så jag körde båda avsnitten efter varandra då dottern somnat ;)

Dags att göra kväller! =)

Trevlig helg alla där ute =)

1 kommentar: