fredag 16 mars 2012

18 månaders uppföljning

Tog ett varv på stan sen och tänkte shoppa lite åt mig, men så svullen ännu så gjorde inte det.. Hittade kläder åt lillan, så växer så det knakar! Men till slut så gick jag till Intersport för att kolla in en ny vår jacka... Hittade en softshell jacka som fick följa med hem... nu till det bästa... den har strl 36!!! Shit, inget kvar snart av mig ;)
 
           Helt ofattbart att jag gått ifrån strl 56-36 på 18 Månader!! 


Vikt
Startvikt hemma: 122.1
Fettfri massa och
fettprocent (kg och %)
MidjaMissvisande nu när den är svullen..
BMI
Start BMI:
44,8


Var även förbi min gamla arbetsplats och hälsa på dom lite. Sen vidare till Stadium Outlet och hittade en barn ryggsäck till dottern av märket Puma. Så den har hängt på hennes säng inatt =) Vidare sen mot Media Markt, där köptes inget.. Sen stannade jag hemma på ICA och handlade lite, där fick Breaking Dawn Part 1 på Blu Ray följa med hem =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar