söndag 25 mars 2012

Tyvärr

Just nu händer det inte allt för mycket i mitt liv.... äter, sover och är vaken...

Fått hjälp av snälla svärmor med att sy, sytt på mer kardborreband på gördeln så jag kan dra ihop den mera... så nu jäklar ska jag bli smal!! Vill börja träna, kanske är försiktig?! Men vill inte att nåt ska gå snett... Så får ge mig till tåls, vissa andra hade säkert redan börjat.. Men jag lyssnar till vad läkaren säger och lyssnar på kroppen. Så efter Påsk har jag sagt jag ska börja, då banne mig ska kroppen trimmas!! Spännande också att se hur den kommer förändras, OM den nu gör det.. och vad midjemåttet kommer att landa på då svullnaden lagt sig!! Får hoppas på mindre än innan OP.. Skönt ialf att hänget är borta..

Idag har bilen fått vård, sommar sulor och ny tvättad =)
Våfflor har intagits också med tanke på Våffeldagen idag!
Klockan är omställd...

Ska ni vara med i Vår ruset iår?? Jag tänkte anmäla mig med Itrim, men det får bli gång iår...
Tänkte förra året att jag skulle vara smal och kunna springa det nästa år (i år).. Men att jag skulle ha fått en OP var inget jag tänkte på då... Men nu är läget som det är, och tacksam ändå för allt jag gjort! Finns alltid ett MEN... men så är det.. gilla läget!


2012-03
2008-10

2 kommentarer:

  1. gud vilken skillnad... Du ser 10år yngre ut nu... Typ 23-24 :)

    SvaraRadera