tisdag 13 mars 2012

3 timmar

Igår måndag så var det dags för inskrivning på Arbetsförmedlingen, 3 timmar tog det.. Över 2 timmar på att bara och sitta och vänta. Sen in och anmäla sig och säga man är sjukskriven... Så måste dit den 19 Mars och säga till att jag inte är sjukskriven längre.... sjukt deras system! Men bara gilla läget!

Gick sen till Itrim och köpte en shake, hade ju inte räknat med 3 timmar på AF så tog aldrig med nån hemifrån. Så ner dit och heja lite på personalen och kolla in dom som tränade ;) På torsdag ska jag dit igen då 18 månaders uppföljning med Thomas =) kanske kanske jag får börja träna också...
Ska ju träffa kirurgen på onsdag em, så får se vad hon säger... hoppas på att jag får duscha och kliva ur gördeln lite... förresten så har svullnaden börjat lägga sig så kan inte dra åt gördeln mera *ler* Så får fråga om dom har en mindre eller om jag får köpa en egen och även om jag får börja träna.

Annars idag har jag plockat och fixat lite hemma... förstår inte hur en 2 åring kan vända upp och ner på hemmet på 2 minuter?! Just nu är hon på dagis och det ser hyfsat ut i vardagsrummet, men det lär hon ändra på då hon kommer hem ifrån dagis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar