torsdag 31 maj 2012

Lever stuvning

Igår var det onsdag och lillan var på dagis och jag åkte in och svettades, skönt att få till 3 ggr i veckan =) Efter träningen gick jag med Jenny och hennes sambo och tog en kopp kaffe. Sen skulle Jenny gå på gruppträff så jag åkte hem, stannade till på God Mat och köpte en matlåda med bara lever stuvning i =) Så personen bakom disken undrade om jag körde LCHF diet eller så, nä då sa jag. Fixar vikten genom att välja bort dom dåliga kolhydraterna och till föra dom bättre. Aha, sa hon va bra =)

innan lillan hämtades så åkte jag till ICA och köpte blomkål och broccoli, och vid 17 tiden åt jag lever stuvningen med blomkål och broccoli! Så gott så! Är uppväxt på lever, fick det som söndags middag hos farmor och farfar. Så när jag åker till mina föräldrar och hälsar på så brukar jag beställa det =)

Idag är det dag 4 på Noll tolerans! Gått ner 2,5 kg sen i måndags. Så INGET än det jag ska äta 4 ggr på en dag åker in. Så det är skönt, kände att det höll på gå över styr... till lät mig för mycket och det TRIGGADE hjärnan direkt! Så stopp och belägg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar