måndag 14 maj 2012

Vår Ruset

Imorgon tisdag går Vår Ruset av stapeln i Norrköping! Jag ska deltaga med Itrim, och vi är ett stort gäng! 40 st är vi, så kul det kommer att vara!! Heja Oss Itrimare!! Jag fick ett kanon start nr: 2345 hehe      Så ser ni det så heja lite extra då =)

Idag har jag tränat, sen vidare till Bauhaus och frågade lite om offerten vi fått.. väntar nu på en ny.. Sen åkte vi och åt Thai lunch innan vi åkte hem och hämtade lillan på dagis.

Imorgon fm är ju frågan om jag ska vara hemma och packa eller åka en extra sväng in till stan och träna.. men hoppas nog det eftersom jag ska in på kvällen sen..
Packaningen måste helst vara klar till onsdag morgon, får då åker jag och dottern iväg. Ska upp till husvagnen några dagar, kommer hem på söndagen igen. Sambon ska vara hemma och jobba, så han får klara sig själv ;)

1 kommentar:

  1. Jag körde Itrim ett tag och har nu fasat in i LCHF :)!

    SvaraRadera