onsdag 14 november 2012

Göteborg

Helgen som gick så var jag och 3 tjej kusiner ner till Göteborg och gjorde stan osäker =)
Dagen startade tidigt, satt på tåget ifrån Norrköpings Centralstation 7:10 redan.. Fast jag var den kusin som startade sist av alla =) Ifrån Katrineholm fick jag sällskap av 2 av kusinerna. Sen i Gbg så möte vi upp den 4:e kusinen. Bodde på ett fint hotell mitt i smeten Radisson Blu Scandinavia Hotell. Jätte fint och mysigt hotell! Så tiden i Gbg bestod av shopping, drinkar, middag, promenader, hotell baren och ute livet. Jag och kusin Sandra delade rum, hur trevligt och roligt som helst. Dom andra 2 kusinerna delade rum, och är syskon med varandra. Jag kom hem med svarta tighta jeans (nåt jag sagt jag ALDRIG skulle sätta på mig) men se vad några dagar i Gbg med kusinerna gör. Jag gillart! Köpte även ett par stövlar, svarta med 7 cm klack..
 
Tack kära och älskade kusiner =) 

Resultatet: Fredags kvällen




Nya stövlarna 







Från vänster: Isabelle, Sandra, Jag och Gabrielle


Nu ska vi försöka göra sån här resa årligen, med olika destinationer..  
Längtar redan till nästa resa!! =)

2 kommentarer:

  1. vad mysigt! och skitsnygga skor - vill ha!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jenny: Du hittar dom på skopunkten, nedsatt pris =)

      Radera