lördag 14 januari 2012

Crap

Idag fick jag verkligen sovmorgon... 9:30 klev jag och dottern upp *ler*
Men hon vaknade innan 06, så chansade och lade henne bredvid mig i sängen och efter en stund kom hon till ro....och sen sov vi gott båda 2 =)
Upp och fixa frulle och kaffet....frukosten något försenad... hehe
Solen sken och fint väder ute, så vi gick ut på 1 timmens promenad inkl handling till bullbaket.... men ack så kallt det var...och nån jäkel har tagit mina vantar!!! Att MINA saker jämt försvinner i detta hem.. så irriterande!!

Nu på kvällen så packade jag upp assistenten vi fick i julklapp, så jag kunde inviga den med bulldeg... diskade och fixade sakerna innan användning och i med sladden i eluttaget... men den funkade INTE! Och dessutom var instruktionsmanualen enbart på norska... Hmm.. Som tur är har bästa svärmor en assistent som funkar trotts sin höga ålder.. Så ikväll eller imorgon ska det bakas bullar! =) *mums* Men dom ska ges bort! Till en som tycker mycket om kanelbullar =) Härliga svärmor får hon med som tack för lånet =)
Jag och dottern har ätit middag... färskpasta med vitlök/persiljesmak, Kelda ostsås med stekt bacon i. Kokt blomkål/broccoli också =) Tugga även i mig knäckebrödsskiva Wasa sport =)

Nu är det tv med lillan och invänta sambon ska komma hem ifrån jobbet med upp hämtad assistenten =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar