fredag 20 januari 2012

Inspirerade....

Då var det fredag igen och veckan har sprungit på fort.... varit en jobbig vecka på jobbet.. Men nu får man se fram emot nästa arbetsvecka och hoppas att den blir bättre....

Tjejkvällen hos Itrim igår var jätte trevlig! Vilka roliga miner man fick se när man "visade" upp sig i sina gamla kläder och sen tog av plagg för plagg till det jag har nu! Min vikt jämförelse var Jessica, helt sjukt...Jag har bantat bort henne! 56 Kilo är ju hur mycket som helst... Tror inte jag har förstått innan, men tror det börjar sjunka in nu... Hjärnan är inte riktig med mig i nuet... Men det kommer...

Jag berättade lite om min resa, hur den varit... fick även en del frågor och fina kommentarer! Fick även reda på att det finns några som följer min blogg =) Så kul när man får höra det =) Även jätte kul att jag kan inspirera andra med min resa! På så sätt blir jag inspirerad själv till att fortsätta =) Så heja alla oss!!
Ni som läser detta och gör en viktresa, ni fixar det!! Kan jag så kan du! =)


Jag och Jessica
(ursäkta ögonen) hehe

Helgen kommer gå i lugnets tecken...vet inte riktigt vad vi ska hitta på...
Åkte förbi "gröna konsum" på vägen hem idag ;) så lite god mat och dryck kan det nog bli imorgon... Det får man unna sig ibland...

Ha en toppen kväll alla där ute! =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar