måndag 30 januari 2012

Skärpning!

Måndag har jobbat på som vanligt, trott jag vart trött idag. Satt uppe med dottern 1 timme inatt, stackars hostade så mycket så hon vaknade till. Satte mig i hennes säng med henne i famnen och det avtog. Försökte sen söva henne igen, men slutade med att hon fick sova mellan mig och sambon..så jag fick sova lite till. Tyvärr håller sambon också på att bli sjuk... =/

Tog mig iväg och tränade idag *ler* Tog emot lite, men tog mig dit ändå och gjorde det jag skulle. Provade nya skorna och kläderna. Skönt att ha kläder nu som ej är förstora... På väg ut så stod en dam och satte på sig skorna, och sa till mig att jag måste ha gått ner en del. Jo en del har jag gått ner... sen när jag sa 56 kg så häpnade hon! Som sagt, vill man så kan man! Med rätt inställning och motivation så. Kul att se att det verkligen funkar sa hon.

Detta med skärpning, har försökt släppa lite på ramarna, men det är jätte svårt att veta... Så nu blir det skärpning i ledet, och åter till fokusen!

När jag skulle åka ifrån träningen idag i parkeringshuset så hörd jag en rolig sak...
2 kompisar, ena tjejen körde och hade parkerat...den andra hoppat ut och stod vid biljettautomaten.. hon som körde säger till kompisen, vad snett jag står... kompisen svarar: Nä, dom andra står snett dom med... Hon som körde säger igen: Men jag står ju snett... Kompisen svarar efter en stund: Men det är ju rutan som är sned... *HAHAH* vilka stjärnor... då har hon nästan lyckats parkerat rakt i en sned ruta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar