söndag 1 januari 2012

God fortsättning på 2012

Hade ni alla en trevlig nyårsafton??
Vi åkte till svärfar och där bjöd vi på entrecote, potatis, sås och grönsallad. Var gott =) Sambon och hans grabbar hade köpt lite raketer, så dom sköt av dom på kvällen så dottern fick se. Sen åkte vi hem och väntade in 12 slaget... Dotterns gudfar kom hit, så vi tänkte spela sällskapsspel och så innan 12 slaget, men eftersom dottern vägrade somna så började vi kolla på film istället. Dottern somnade inte förens 23:15... Sov gott genom hela 12 slaget och fram till 8:30 i morse =)

12 slaget så gick vi ut utanför för att kolla in alla raketer och skåla, Asti Cinzano till oss och nåt ICA köpt bubbel till hans grabbar.. Jösses va det smällde, men fint var det. Sen in i värmen igen för att se klart filmen, Fast 5 tittade vi på. Sen var det dags att sova...

8:30 var det dags att kliva upp, städade undan efter nyåret....
Fixade årets första nyttigaste frukost... 2 dl 0.5% naturell yoghurt, 1 dl "frysta" blåbär och 1 dl osötad müsli... 1 ägg och en kopp kaffe =)


Grabbarnas farmor har vart här och hämtat upp dom för att åka in och gå på bio. Så dottern härjar runt för fullt nu... Och va det snöar ute =) Får bli en promenad sen, kanske kan bli dotterns första pulka tur.

Hur har ni det med nyårslöften då??
Själv har jag inte sagt eller lovat nåt.. Men vet vad jag behöver jobba på och fixa..
Prio 1: Hålla vikten tills OP är över, men det ska/bör inte vara nåt problem..
Klart att det är ju viktigt framöver också....hela livet!

Vet även med mig att jag verkligen måste tänka på vad jag stoppar i mig, men även kunna unna mig och njuta av resan/livet. Men känns som jag hittat en bra balans i det, men som JessicaItrim säger, att man kan inte ta semester ifrån sig själv....och det har hon ju rätt i.. ;) Så äta träna så löser det sig. Sen får jag nog se till att ThomasItrim börjar köra lite, så JAG kan slöa lite... Eftersom han jämt säger "Vi" då han pratar om mig... hehe... "Vi" löser/fixar detta.. ;) Personalen på Itrim är bara för bäst och härliga!! =)

Dags att fixa lite lunch ser jag på klockan... =)

Ha en toppen fin Nyårs dag alla!! =)

1 kommentar:

  1. God fortsättning på det nya året

    Nytt år, nya möjligheter :-)

    Det här året kommer att bli ett bra år. Vi har båda lyckats gå ned i vikt och tror jag också, lärt oss att äta smartare. Så nu är det bara att köra på igen.

    Även jag har varit sjuk, en förkylning som inte velat ge med sig, men nu så börjar jag blir frisk så nu är det dax att ta upp träningen igen.

    Nu kör vi tjejen

    kram

    SvaraRadera