onsdag 21 december 2011

Godkänt

Jag klarade truckkursen =) Så himla skönt, 45 rätt av 50 på provet. =) Söndags fick vi prova olika truckar, det var kul, smalgångstruck var kul =) Trodde att det inte skulle gå bra faktiskt...med tanke på dyslexin...

Annars så härjar förkylningen ännu...hostar upp gula små äckliga saker....smakar inte gott ialf.. Så tyvärr uteblir träningen =( Saknar träningen faktiskt.. Men måste bli frisk först... Fick mail av Itrim, att dom saknade mig i cirkeln..antar att fler fått det som inte varit där på ett tag... Men så fort jag blir frisk ser ni mig i cirkeln igen =)

Fått några nya läsare till min blogg, det är alltid trevligt!  Hoppas ni kommer tillbaks igen! Fick en kommentar på ett inlägg... nåt om -46kg?!  
Är ju faktiskt -56 kg! ;) HELT JÄKLA FANTASTISKT OTROLIGT! =)

Idag kom schenker med min julklapp, en Dell laptop =) Så hoppas dottern nu ger 17 i mina tangenter...

Annars känns livet stabilt, känns som jag hittat en bra balans på maten. Även blandat in lite ris, potatis eller vad vi nu ätit givetvis även ätit min blomkål och broccoli =) Känner mig på topp, trotts förkylning!

Så kul när man visar bilden med mitt "vikt collage" och får frågan, vem är hon i röd tröja...det är ju jag...VA?! Eller när man får frågan om hur många kilon man tappat och man säger -56..?! VA?! -56?! Helt fantastiskt säger folk, man känner inte igen dig. Nej jag vet, vart med om det...människor som inte vetat om min resa har inte kännt igen mig...

Så här i julbordstider vill jag bara påminna om en liten detalj...
Vet du egentligen vad kalorier är?
Jo, det är de små jävlarna som springer omkring i garderoben och syr in kläderna medan man sover :P
Ska sluta svamla nu och försöka få en vild 2 åring klar för sängen....

1 kommentar: