fredag 30 december 2011

kropps fixering

Då står nyårsafton för dörren imorgon... Tänk så fort ett år kan gå!

Vi har ikväll tillbringat några timmar på Ingelsta Shopping, fyndat 2 behåar....välbehövligt då tuttarna krympt på nåt konstigt sätt ;) Min hjärna har inte hängt med ännu, köpte en ny bh på julafton...samma storlek som jag hade förut, och shit så konstigt den passa....kupan var på tok för stor...

Är ni nöjda med era kroppar?! Hmm, jag är det då inte... trist med kläder, trodde det skulle bli kul när jag gått ner så mycket... Jag passar inte alls i min "kostym" hoppas det blir bättre efter OP...
Till och med att jag skäms för hur jag ser ut nu.... innan fyllde jag ut den ialf, men inte nu...
När jag är och tränar, så hoppas jag varje gång att jag får vara själv när jag duschar och byter om.. Men det är jag ju inte alltid... Tur man har handduken och gömma sig i... Detta är ett problem som jag kommer få jobba på...

1 kommentar:

  1. Du vänjer dig vännen. För du ska inte skämmas alls nu!! Tänk "Fy fan vad jag är bra som ser ut så här nu!" Och efter op så ska du skämmas ännu mindre, annars kommer jag å skäller på dig IRL! ;-) VÄRLDENS DUKTIGASTE SUSANNE, det är DU det!

    SvaraRadera