lördag 3 december 2011

Iskenderrulle...typ Kebabrulle

Ja då var det lördag och sen eftermiddag och jag satt mig en stund framför datorn....en kopp kaffe bredvid också =)
Jobbat mycket dom senaste dagarna, 15 timmars övertid.. Inte blivit nån träning alls, eftersom jag åkt på en förkylning. Så då passa jag på att jobba lite istället ;) Rör mig en hel del där visserligen... mellan 13000-17000 steg om dagen =)

Igår fredag kväll åkte vi ut till svärfar och lämna den gamla bilen som fläkten gett upp i, så man ser knappt ut i den... Så på vägen hem så köpte vi med oss hämt mat, iskenderrulle med vitlökssås =) (typ kebabrulle)
Kommit fram till att den räcker i 3 dagar för mig, åt en bit igår fredag, en bit idag lördag och har en bit till söndagen. Innan hann man bara hem och börja äta så var den ju slut efter en stund.. Så det är ju ett stort framsteg och magsäcken har krympt.

Idag fyller dotterns gudmor Zara år,
super grattis på henne!! *kram*

Dags att mysa med dottern, knappt träffat henne denna vecka...

Ha en super fin och mysig kväll alla där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar