onsdag 30 november 2011

Grattis

 
Super grattis till min äldsta
son som idag fyller 10 år!!

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra för honom!

52 cm lång och 3770 gr tung =)
Född 19:02 på Uppsala sjukhus.



 



Tänka sig vad tiden går, jösses!! Själv blir jag ju bara yngre och snyggare ;) Eller mindre ialf.. hihi

Var i Skåne helgen som var och hälsade på mina grabbar och gratulerade den stora grabben. Helgen bestod av festligheter och tillät mig att äta... Så vart både smörgåstårta och snöbollstårta med kola grädde ;) *mums*

Var och tränade i måndags, skönt att röra på sig igen! Men nu blir det ingen mer träning denna vecka, jävla förkylning!! Jobbade över 4 timmar idag, blir 4 timmar imorgon torsdag med. Kom hem 20:30 och då unnade jag mig 2 julknäcke mackor med julskinka och skånsk senap på! *satan i gatan så gott det var* MUMS =) Missade att dricka min shejk vid 15 och 18...*inte bra* Åt lunch 12...har inte tid att vara hungrig på jobbet,  det går i ett...dagarna bara springer fram i rusande fart. Gjorde nyss klart maten till lunchlådan..thai mat, kyckling Paneng... Enkelt och gott, kyckling och färdig sås att ha i då kycklingen är stekt. Till blir det broccoli och blomkål =)

Dags att göra kväller och krama kudden, ny jobbdag imorgon! =)

1 kommentar:

  1. Men... har du börjat "fuska" med julskinka redan?!? Här blir det inte tal om det förrän kvällen före julafton. Men då smakar vi av den ljummet ;)

    SvaraRadera