tisdag 8 november 2011

Beniga flicka....

Igår måndag så var jag och tränade efter jobbet, joggade på löpbandet, gjorde mina varv i cirkeln, plankade, sido plankade, rockade rockring och avslutade med 10 min på crosstrainern =) En hel körare! Så gött! =)

Nu är det tisdag kväll och sitter här och luktar ny duschad =)

Jobbat som varligt, hem och fixade mat till sambon och dottern. Stekt fläsk med löksås och potatis! Shit så sugen jag var, är en av mina favvo maträtter! Men åt NADA! Fixade min lunch låda så medans dom åt..

Har upptäckt att mina höftben blivit väldigt makerade då man ligger ner... När jag och sambon låg i sängen så drog handen över magen och ner mot sidan över höftbenet och kläckte ur sig *min beniga flicka* hehe Har även märkt av det då man har skärp på sig, skaver nästan...ett problem jag aldrig hade förut..

Vet inte om ni brukar gå in och läsa kommentarerna som läsare lämnar?! Jag läser alla och publicerar dom, en del svarar jag även på. Men frågan är om nån läser dom?! Sak samma.....

Fick en kommentar av Thomas på Rubriken "Buk operation"... Att jag nu skulle ha massa nytt att skriva om... frågan är vad han menar?! 
Tror snarare han hoppat över några inlägg! ;)

Men för er som missat det så hade jag en kanon vecka förra veckan!
  1. På onsdagen så ringde OP läkaren Angelica och berättade att jag nu är uppsatt på OP listan!
  2. På fredagen fick jag veta att jag blir tillsvidare anställd (fast jobb)!
  3. Gick på stan i söndags efter träningen och kolla efter nya byxor, kom i storlek 40!
 Så den veckan kunde inte bli bättre =)

Även fått massa fina och värmande kommentarer på facebook då jag lägger upp bloggen där! =)

1 kommentar:

  1. Tycker du har varit enormt duktig och är full av beundran!
    Du får mig att vilja kämpa lite extra med min träning.
    Kram till dig!

    SvaraRadera