lördag 5 november 2011

Alla Helgons dag


Idag har vi vart in till Ingelsta shopping och handlat lite nytto saker till hemmet. Träffade på en Itrim kollega där, vi gick i samma viktminskningsgrupp. Har berättat om henne här förut, men mins aldrig hennes namn.. Men för mig Thomas har sagt att hon heter Gunilla tro?! En super härlig dam med olika färger på håret! =)

Kände mig rastlös på kvällen vid 16 tiden, tog en promenad mot ICA...införskaffade kesellla lätt 1% och 2 bananer... En blombukett till sambon också, bara för att! =) Gjorde även en "Kalle" sak, plocka åt mig 10 bitar av smågodiset..4 kr kostade det. Gjorde på kvällen en fruktsallad som jag åt vid 18 tiden med kesellan istället för en bar/shejk. Har ätit 2 bitar av godiset hittills, får se om jag rör det med ikväll! Annars får jag spara det till nästa helg ;)

När jag ändå var ute och gick så funderade jag på om jag skulle gå förbi kyrkogården på vägen hem...och så vart det! Ångrar det inte, gud så fint det var i minneslunden med ljus som brann. Jag tände 2 ljus för dom som ej finns länge med mig i livet. Stod en stund och njöt av friden och den fina ljushavet som var där.

Mitt hjärte ljus jag
tände i minneslunden...
Mitt hjärte ljus jag
tände i minneslunden...


1 kommentar:

  1. Visst är det fint att gå på kyrkogården en sån här dag, har gjort promenaden dit 2 ggr idag, en mitt på dagen och en på kvällen bara för at tdet är så mäktigt att se alla ljusen i mörkret.

    Ha en fortsatt skön lördagskväll

    SvaraRadera