söndag 6 november 2011

Ny storlek

Full rulle idag, vart ut till dotterns farfar på fm och satte på våra nya vinterdäck på 95:an. Så nu kan vintern och snön få komma =) Sen var jag bara hem och vände, packade väskan och åkte in till Itrim.
Brände några KCAL, joggade på löpbandet som uppvärmning, rockade rockring, plankade och körde crosstrainer. Svettades bra mycket under passet, så gött och härligt!! :)


Efter
träningen så gick jag ett varv på stan, tänkte kolla in nya jeans. Hittade ett par i strl 40, tog ett par 42:or med mig också och provade. Tänkte jag tog dom minsta först, och dom gick på!! =) 


Är nu nere i strl 40 på byxor. 

Skaplig storleks resa jag har gjort i byxor,
ifrån strl 56 och nu nere på 40!! =) *TJOHO*


Imorgon är det jobbdags och träning!! =)

1 kommentar:

  1. Grattis!!!! Det är ju en enorm resa du gjort. Attans vad du har kämpat, och gjort det med bravur.

    SvaraRadera