onsdag 23 november 2011

Irritation...

Onsdag och snart står helgen för dörren igen... Skönt att det snart är måndag igen! Är ledig på fredag, ska bli skönt! Idag har det vart en sån där skit dag, då man går och irriterar sig på saker man absolut inte kan påverka eller göra nåt åt...utan det är bara att bita sig i  läppen och räkna sakta! Det har med jobbet att göra, tänker inte gå in på det mer än så! Hade det vart mitt gamla jag så hade jag nu suttit och proppat i mig allt som är sött och smaskens! Men icke, eller njaaaaaa ätit 1 pepparkaka... Druckit kaffe och ätit min chokladbar =)

Chokladbar =) *mums*
Nästa vecka ska innehålla mer träning, denna vecka har jag inte tränat en endaste gång.. *skäms* Men Ibland funkar det bara inte... sambons schema gör det inte lättare.. Förra vecka vart det bara 1 gång tror jag... Så nästa vecka ska innehålla mer träning, OM jag får vara med och bestämma och påverka..

Helgen kommer bli kanon ialf, 10 års kalas! =) Berättar mer om det senare..


1 kommentar:

  1. Vad häftigt att kunna känna sig grinig utan att ta till sötsaker för att må bättre. Toppen!

    SvaraRadera