måndag 21 november 2011

Kalas helgen som gick....

Helgen bestod av städning och kalas, dottern fyllde 2 år och det firades! Sambons släkt kom på söndagen och firade dottern. Fikades och öppnades presenter... Jag bakade egen tårtbotten, och lyckades dela den på 3...och sen med geishafluff och banan/grädde i den så vart den super god...dock inte kalori snål ;) Men hur ofta äter man tårta?! Jag åt en bit och njöt, hur god som helst som sagt! *ler*
Dotterns tårta klar =)
Förra veckan var ingen bra tränings vecka, och denna är lika dålig den... Inte lätt att få till det, när man har en sambo som jobbar som han gör... Nya tag nästa vecka =) OM inget händer vill säga...

Satt och kollade igenom korten på minneskortet till digitalkameran, hittade bilder där ifrån sommaren... Tänkte bjuda på några här...
Liseberg Aug 2011
Mor och dotter åker karusell...
Kolla in "hålet" vid nyckelbenet..inte mye kvar av mig ;)

Liseberg Aug 2011
Glada

Göteborg Aug 2011
Hotell rummet

27 Aug 2011

27 Aug 2011
Sep 2010
Juli 2010
En viss skillnad ialf på bilderna ;)

Nu se på "Halv åtta hos mig" som denna vecka sänds ifrån min gamla hemstad Enköping! =)

1 kommentar:

  1. Fin tårta! Och du, vilken skillnad på fotona på dig, så fin du är!

    SvaraRadera