tisdag 15 november 2011

Tränat

Tack för alla trevliga och fina kommentarer ni lämnar!! =)
Dom värmer och får mig att kämpa på!
Finns även frågan efter nya bilder.. Ska försöka fixa det ;)


Idag har jag jäklar i mig tränat, behövdes efter biten jag unnade mig till eftermiddags fikat...man gör sina val. Även inte tränat på några dagar..

Imorgon onsdag är det dags att skriva på kontraktet för min tillsvidareanställning =) Ska även träffa Thomas efter det är det gruppträff. Ser fram emot vägningen, ska bli spännande med alla siffror. 1 månad sen jag stod på Itrims våg, så återkommer imorgon med mer siffer info ;)


Så här har min dag sett ut...
Jobbat - check
joggat 1 km (under 7 min) - check
3 varv i cirkeln - check
10 min på crosstrainern, helkropps program - check
10 min på motionscykeln, bränna kalorier program - check
Duschat - check
Nu hemma SLÖA i soffan - check
Hoppas på bättre sömn inatt....i nya sängen....

*over and out*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar