söndag 8 maj 2011

4 år

Jösses vad helgerna springer på...

Fredagen var vi in och handlade lite, K-Rauta och köpte köksbelysningen, Ica Maxi och köpte lite basik saker vidare till Max så sambon fick mat sen ner till Media Markt och kollade. Var jippo helg där, så såg Swingfly upapträda på scenen.

Lördagen var vi hemma på FM.. Eftermiddagen så åkte vi ut till dotterns farfar och hälsade på! Han har fått komma hem ifrån sjukan, skönt det ialf! Men nu är han "fast" hemma, då han inte får köra bil.. Fikade och pratade och njöt av solen, sen tog jag och sambon med dottern på en promenad i vagnen. Så farfar fick vila sig lite, så när vi väl kom tillbaks så packa vi ihop och åkte hem och grillade. Så gott och smarrigt det var! =)

Idag
söndag har vi jobbat hemma i köket på förmiddagen, fått upp lite fler skåp. På Eftermiddagen så åkte vi in och tog ett varv runt strömmen, så fikade vi på Café Färgargården som ligger vid strömmen. Sambo och dotter fika våffla och jag kaffe =) Var en trevlig och mysig promenad! Skönt att komma iväg allihopa och göra nåt tillsammans. Hemma sen så slängde jag ihop en fruktsallad och kesella lätt till med vaniljsocker i =) Tog det istället för en choklad shake ;)

Idag firar jag och sambon 4 år tillsammans! Grattis till oss!!

Snart börjar en ny vecka:
  • Måndag = Träna pulspass
  • Onsdag är det träff med coachen på Itrim, ska då visa upp mitt kollage och så blir det att väga mig. Ska träna också, sen blir det gruppträff!
  • Fredagen innebär VC besök och se hur det går

Blir även så glad för alla goa och peppande kommentarer ni ger!
Kul att följa andra som gör lika dan resa som en själv!
Vi är så duktiga som kämpar på!! Så Grattis till oss alla!! =)


Ha en fin söndagskväll alla! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar