måndag 9 maj 2011

Nu J*vlar kör vi!!

Får lägga på ett kol nu OM jag ska komma i mål!! Så nu jäklar kör vi!! Är ni med mig?? Stämplade in 07:00 på Itrim imorse och tränade! Okristligt tidigt för en annan ;) Men så får man göra om man ska få dagen att gå ihop, och sambon ska jobba eftermiddag..

8 kg kvar att få bort! Tänk så fokuserad man är på dom 8 kg för att komma i mål! Att man har 39 kg i bagaget som är borta, det har man redan tappat bort! 

8 kg på 4 månader! Det måste gå!! Trotts där emellan kommer 2 st 40 års kalas, midsommar/sommar! Så måste jag få detta att funka! Vill komma i mål, vill lyckas!! Få känna att jag kan! Och jag fixade det!!
Jag ska, jag vill, jag kan!! (Ska försöka) Dit jag kommer är ett stort lyckande!


Så vad säger ni?
Är ni med mig och kör in i det sista??
Heja heja oss!!



2 kommentarer:

  1. Kom igen Susanne! Kämpa sista nu - du fixar det!
    /Helena

    SvaraRadera
  2. Kom igen Susanne - kämpa det sista nu, det fixar du! /Helena

    SvaraRadera