torsdag 12 maj 2011

-40 kg på 8:a månader

Igår var det dags för coach möte på Itrim, hade med mitt kollage och visade upp! Ska modifiera om det lite, så ska jag visa upp det igen. Så har en månad på mig att fixa det. Var även vägning, gick bra.. deras våg visade också -40 kg *ler* Helt sjukt, -40 kg på 8 månader!! Så om 1 månad är det dags för 9 månaders uppföljning! Då kommer jag lägga ut nya siffror... Så ni får hålla er till tåls. Tänkte även då lägga in som en tabell så ni kan se vad som skett varje 3 månaders intervall.
Det var även gruppträff, vi är några tappra deltagare...många har fallit bort under tiden som varit. Pratade om självförtroende och självkänsla, våga tro på sig själv! Ett bra grupp möte.

Imorgon fredag är det dags för VC besöket, så spännande det ska bli och se vad dom säger!! Ska även till PEMA, lika spännande där och se om dom har ett jobb till mig :)

Lördag är det Bob Marleys minneskonsert här i byn, så då går vi in i dimman ;) hehe Så kl 18:00 blir det att kolla på Kalle Baah =) Kommer säkerligen gå dit någon mer vända under dagen och lyssna lite.
Blir lugnt för min del, får festa loss på en choklad shake ;)
Gott det med!
Blir även att fixa med husvagn och bil,
de ska besiktas på tisdag!


Nästa vecka är det fullt upp varje dag! *pust*

Ni Norrköpings töser är väl med på Måndag och springer/går Vår Ruset?? Jag ska delta ialf! =) Ska bli kul och spännande det med, mitt första lopp!

Innan idag då lillan var på dagis så målade jag klart väggen ute på altanen. Lyxade till det med en sallad ifrån pizzerian, en smarrig räksallad...åt hälften av den. Får äta resten till lunch imorgon! *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar