tisdag 17 maj 2011

Ont i fötterna

Igår måndag var det fullt upp, först iväg och jobba 07:00-16:00.. Så jäklar vad jag popnitade plåt igår =) Även idag ;) och kommande dagar.. =)
Vidare in till Itrim, var där så tidigt så jag hann pulspass träna innan VårRuset.. 18:15 gick vi samlad trupp upp till Centralbadet där VårRuset gick av stapeln! Jag hoppa in i jogging gruppen, tog mig runt på 40 min eller vad det vart... Ingen riktig koll.. Men räknat och kollat lite på tider.. Men exakt tid har jag inte. Tog mig runt 5 km ialf, joggandes och snabb power walking! Väl i mål fick man medalj och en påse med lite saker i som man fick. I Itrim tältet fick vi god mat, kalkonspätt, lammspätt, potatissallad, grönsallad...så gott det var! :) Hela truppen gick sen vidare till NT:s röda soffa och tog en gruppbild =)

Kan idag erkänna att jag har ont i mina fötter... Inte bara rusets fel, utan nya arbetskor.. Kännts lite bättre idag då jag tog med ett par gamla arbetskor till jobbet.. Men känner att jag lever, ont och öm i kroppen ;)

Jag tar mat =)
Jag kommit i mål =)

 
Hela Itrim gänget som deltog =)

Härliga rygg tavlor, "Målet är nära" =)



Hoppas nu ingen misstycker med bilderna som andra är med på..
Säg till så tar jag bort dom!! 


3 kommentarer:

  1. Jätte bra!!
    Gud va duktig du är!!!
    Jag är super nöjd me min 35min bästa tiden ja har haft!!
    Är de kul o jobba igen?
    hoppas fötterna är bättre idag!
    Kram zara

    SvaraRadera
  2. Zara: Tack så mycket! Jag är nöjd jag med! Så duktig du var! Såg du Itrim tältet??
    Kul att vara igång igen, men ont i fötterna ännu..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Japp... Titta lite efter dig, men itrim tältet va tomt... :)
    Japp, de är toppen!! Nu är de bara att fortsätta!!
    Kram

    SvaraRadera